Judėkime, kad būtume sveiki!

Žmogaus sveikata ir darbingumas labai priklauso nuo jo fizinio aktyvumo. Kuo vyresni
tampame, tuo labiau turime suprasti, kad išlaikyti gerą fizinę formą privalome ne tik savo
labui. Svarbu, kad mes senatvėje nebūtume našta savo artimiesiems.
Kai kas pasakys, kad yra žmonių, kuriems paveldimumas apsprendžia jų fizinę formą. Taip
yra, tačiau tai yra tik viena iš mūsų gyvenimo sudedamųjų dalių.

manosveikata

Viena norvegų pasaka pasakoja apie moterį, kuri labai bijojo besiartinančios senatvės.
Žinojo ji, kad senstant, atsiranda įvairūs negalavimai ir dingsta žmogaus grožis, keičiasi
kūnas. Pažadėjo ji atiduoti visą savo turtą tam, kas jai gražins jaunystę. Moteris ilgai
keliavo per pasaulį ir galų gale sutiko stebukladarį, kuris jai pagamino gėrimą – sveikatos ir
jaunystės eleksyrą. Moteris išgėrė ir tapo vėl jauna.
Išėjo senelis žvejoti ir pagavo auksinę žuvelę….Pasakos pabaigą žinote visi!
Gaila, kad stebuklai vyksta tik pasakose!
Nesant stebuklų yra stebuklingi, žmogaus pasakyti žodžiai: jei nori sėdėti – stovėk, nori
stovėti – eik, nori eiti – bėk.
Apsidairykite aplink! Vieni žmonės pilni energijos, geros nuotaikos, normalaus svorio, kiti
- susigūžę, depresuoti, be šypsenos, turintys per daug kūno. Pagalvokite, kokie jūs norite
būti?
Ką jūs veikiate šiandien? Jei šaldytuvas ir televizorius tapo jūsų patys geriausi draugai,
reikia pradėti tuoj pat.

Susidarykite savo programą. Svarbiausia, daryti mankštą, bėgti ristele, eiti ar važiuoti
dviračiu, plaukti, reikia reguliariai. Palaikyti paprastą fizinę formą, užteks kasdien tam skirti
po pusvalandį. Mankštinantis svarbu patirti teigiamų emocijų, jaustis patogiai.
Norite daugiau – rinkitės jogą, aerobiką ir t.t.
Žmonėms, turintiems sveikatos problemų, patartina kreiptis į šeimos gydytoją, kuris patars
arba nukreips pas specialistą – kineziterapeutą.

Bet kokiu atveju rinktis jums.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


9 − = šeši

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>