Patarimai kaip mesti rūkyti

 

Norite atsikratyti priklausomybės nuo rūkymo? Bandykime !

Mesti rūkyti nėra lengva. Svarbiausia, reikia norėti atsikratyti šio žalingo įpročio ir žinoti, kad tam prireiks didelių jūsų valios pastangų. Draugai ir šeima gali ir turėtų padėti šiuo nelengvu gyvenimo etapu. Visada stenkitės prisiminti teigiamus dalykus, kurie atsiras metus rūkyti: daugiau energijos, puikesnė bus sveikata.
Kad ir kokį būdą bepasirinktumėte, atminkite, kad nėra garantuoto metodo mesti rūkyti.
Viskas priklauso nuo jūsų pasiryžimo ir pastangų. Priimkite visą pagalbą, kokią tik galite gauti.

Pripažinti, kad esate priklausomas nuo rūkymo

fumo_vicio

Pirmas ir svarbiausias žingsnis – tai pripažinti, kad esate priklausomas nuo rūkymo..
Antras žingsnis – nemeluokit sau, kad galite mesti rūkyti paprastai, lengvai ir bet kuriuo metu.
Trečias žingsnis – įvardinkite priežastis, kodėl jūs norite mesti rūkyti.
Ketvirtas žingsnis – susiraskite savo likimo draugų tarp giminaičių, pažįstamų ar kolegų. Jie puikūs pašnekovai, nes gerai supranta, ką jūs išgyvenate.  Aptarkite savo norą mesti rūkyti.

Tiesiog meskite rūkyti

fumo_gradual

 

Nusprendėte , kad  šiandien surūkysite paskutinę cigaretę. Tiesiog akimirksniu atsisakote žalingo įpročio, priklausomybės. Tai nėra taip lengva, tai reikalauja didelių valios pastangų ir tai pigiausias būdas mesti rūkyti.

Dažnai žmonės galvoja, kad, staigiai metus rūkyti, gali atsirasti įvairūs nemalonūs pojūčiai (galvos skausmai, baimė ir t.t.), bet tai nėra taip blogai kaip atrodo.

Pagalvokite ir prisiminkite, kada ir kokiais  atvejais (stresas, kavos gėrimas, vakarėliai ir t.t.) jums tiesiog norisi rūkyti. Venkite šių situacijų: vietoje kavos galite išgerti arbatos, ne visi žmonės vakarėlio metu rūko ir t.t.

Sako, kad metus rūkyti, padidėja kūno svoris. Taip, tai tiesa,  nes vietoj cigaretės jūs mėginate kimšti į save savo „šaldytuvo turinį“. Gerkite dažniau mažais gurkšneliais vandenį, valgykite morkas, obuolius ir ant šaldytuvo užsirašykite dvi dideles raides MK (mažiau kimšk).

Užsiveskite dienoraštį, rašykite nieko neslėpdami, nes galite pameluoti sau.

Mėginkite skaičiuoti, kiek, metę rūkyti, sutaupysite pinigų ir kur juos išleisite.

Stenkitės negalvoti apie patiriamus sunkumus, verčiau džiaukitės, girkite save ir galvokite apie mažas ir dideles pasiektas pergales su priklausomybe nuo rūkymo.

Nepavyko…

Nieko baisaus. Nenusiminkite. Knygynų lentynose rasite ne vieną knygą, kuri gali jums padėti atsikratyti priklausomybės nuo rūkymo. Taip pat galite tikėtis medicininės pagalbos: pakaitinė nikotino terapija, hipnozė, akupunktūra ir t.t. Tai jūsų pasirinkimas

Ir pabaigai…

fumo_familia

Paradoksas: jūs mokate brangiai už cigaretes, jomis žalojate savo sveikatą, o vėliau vėl mokate brangiai už vaistus, mėgindami pasveikti. Ar ne per didelę prabangą sau leidžiate, nes gyvenimas ir taip trumpas.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


septyni × = 35

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>